Friday 18 February 2011

pertama kali ke dunia blogger


hafeezi raziqin
hey guys, berdebar debar jugak hati saya ni nak masuk dalam dunia blogger ni, yelah saya ni just manusia yang mmg tak menarik lansung, so takut lah kan siapa lah yang nak baca blog saya, tapi bila difikirkan balik, kalau terus berfikiran negatif, sampai bila nak maju kan, kadang kadang blog ni bukan hanya nak kasi org baca je, tapi tempat untuk kita lepas kan tension, ibarat bercerita bersama dan berkongsi masalah bersama rakan baik, cuma beza nya , blog ni xkasi respond, tapi kira oke lah sebab ini tulisan tak pernah nak khianat kita balik, HAHA, pepepon SELAMAT DATANG lah kepada saya dalam dunia blogger walaupon saya memang dah ketinggalan zaman, dan seperti selalu, saya ni memang selalu ketinggalan zaman, oke lah ini je lah pengenalan dari saya, hope lepas ni boleh tulis lagi cerita yang lebih menarik lagi dan kalau ade rezeki nak jugak jadi blogger yang terkenal kat malaysia ni :)

1 comment: